ledig måndag

Godmorgon :)
Idag är vi lediga då resten av skolan har friluftsdag och vi tjejer valde att skriva på en "egen aktivitetslapp" men självklart slutar det alltid med att man sitter hemma och häckar. Så eftersom det inte blev något täby igår så ska ja strax bege mig dit med tåget. Jag gillar att promenixa runt bland affärena själv, just för att ingen då är på en att man ska gå till nästa affär och så slipper man känna sig stressad till att prova grejer. Jag påstår nu inte att det skulle vara mindre mysigt att gå och shoppa med vänner, för det är ju något som uppskattas lika mycket varje gång :) Men det får nu bli ett kort inlägg som klargör för er vad som sker i mitt annars så trista liv :P Bye!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0