och så vare helg igen

Med lurarna på huvudet och ljudet på högsta volym försöker jag för tillfället skjuta undan alla tankar på vad som faktiskt sker där hemma just nu, och framför mig har jag en skål glass med marränger och rån :) hi.

Men nu ska jag istället blicka fram på helgen som börjar redan imorgon :D yey! Det blir en rätt lugn dag i skolan då vår grupp ska åka och köpa in lite grejer till vår monter inför UF-mässan som äger rum nästa fredag. Annars är det en måste-gå-på lektion i slutet av dagen, nämligen datorbaseradredovisning och det är hur jäkla sämst som helst! Sämst lärare med sämsta kunskaperna i svenska, jag förstår knappt ett ord av vad den där snubben försöker säga! toksämst helt enkelt!

Sen ska jag träffa becca för lite vin lagom till kvällen innan vi tar oss till gribban där det vankas fest (: kan bli kul! Sen så har vi ju kommit till det skedet på året då alla hjärtans dag står på schemat, suuuug. Jag brukar vanligtvis tycka om dessa dagar då jag inte varit singel dem tidigare åren. Jag minns förra året mycket väl och även året innan det, och det är svårt att undvika klumpen i magen även om jag nu vant mig vid det här laget. Det är dem där dumma minnerna som hetsar sig fast i huvudet och gör en på allt annat än bra humör. Men den kvällen har jag iallafall bestämt mig för att tillbringa med my love, becca.. vilket jag tror blir suupermysigt fastän hon nu inte är av andra könet ;) <3
Postat av: Anonym

Maria, han har ingen annan tjej. Visst det hade lika gärna kunnat vara så, men vad spelar det för roll? Vore det inte bara skönt att slippa honom? Du klarar dig utan han, du är stark och sjukt snygg!! Du kan få vem du vill, så ta och leta runt och njut av alla dina valmöjligheter och LEV LIVET:)

2009-02-12 @ 21:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0