onsdag

Hola! Jag kom precis hem från en liten promis som förengångsskull inte blev i mörker då jag inatt befinner mig hos pappa. Allt för att inte behöva gå till tåget imorgon då jag inte börjar förrän 12.20! Hur skönt som helst :) Så det är nära o bra!

Idag har jag annars varit i stan en snabbis med camilla och therese, dock hade jag inga pengar vilket sög för jag vill verkligen ha t-shirten med heidi klum som precis kommit till sverige efter att bara ha funnits att köpa i thailand .. den är iallafall skitsnygg och får bli mitt första köp så fort pengarna finns där :) Har även hunnit med att boka en resa till tänndalen idag, även där med camilla och therese. Vi ska isåfall åka upp på lördag om en vecka på lovet och vara där tills på onsdag för att hinna tillbaka till skolan där muskalen väntar. Det känns ju sådär att vi har skola under sportlovet, men valet är nu gjort. Jag vet inte ännu om jag kan följa med, jättetrist men ekonomin är inte med mig alls längre. Vad kan jag ha kvar på kortet? typ 22 kr, om äns det! :/ Sen att man behöver runt 2000 kr dit upp är ju inte lite pengar att fråga pappsen och mammsen om heller.. det visar sig helt enkelt! Annars får det bli en avbokning, men det skulle varit roligt att få komma bort lite.
 
Aja, annars kommer förhoppningsvis beccis till skolan imorgon :) miss yoou.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0