skola under lov uppskattas ej!!

Det blev ingen humor igår kväll, vi bestämde oss i sista minuten för att skita i det och dra till tegel istället där det var hur mycket folk som helst! skoja inte! Det vart lyckat iallafall :) många man kände och alla var vi glada! Jag och becca tog sista tåget hem till mig då vi skulle upp tidigt imorse för att inta första heldagen av vår musikal, zznark! Fyfan så segt det var alltså.. kul till och från, men gaaah! Aja, det är bara att stå ut. Det värsta är ju också att när morgondagen är slut så kommer man ju inte kunna känna känslan av ledighet och helg, nej för då har vi hela helgen i skolan att se fram emot! jippie! Men inte ska de få hindra mig från att dra ut på äventyr :P så vi lär ju märka hur det går att stiga upp om mornarna och vara på sitt bästa humör..

Efter skolan idag mötte jag och becca upp linn, vi gick till fiket där vi han prata om en hel del innan vi tog oss latheten att lägga oss under solarieöarna. Bella ringde strax efter och frågade om vi var sugna på lite filmkväll hemma hos niklas och det var därifrån jag kom hem nyss. Vi kollade på Goal 2, den hade jag ju då redan sett men den är bra så det gjorde inget att se den en extra gång, dock har jag inte sett ettan..

Vi smed även lite planer för helgen idag .. imorgon blir det en tjejkväll med camilla, sandra och therese. Först shopping i täby och sen en härlig middag med en del peppning skulle jag tro samt en massa skitsnack ;) riktigt skönt! På lördag blire mg med becca o linn.. men vi lär nog hinna dra med ett par till innan kvällen är kommen ska ni se :) Nu håller jag på att somna sittandes här, Pusshej.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0