slitet

Så var denna helg förbi och det var återigen söndag, och gud vad jag hatar söndagar! Denna helg blev det kanske lite för mycket av det goda för min del då jag känner mig sjukt sliten och trött. Men det kanske är så det ska vara? Precis som i fredags, blev det ytterliggare mer vin igår samt lite cider och öl på det, yähäs!

Kvällen började med en middag med becca och en hel del grönsaker o dipp samtidigt som vi försökte tagga till innan det var dags för oss att pallra oss till tåget för att åka till mg. Det var svårt med tanke på att kvällen innan tog rätt mycket på krafterna, men inte ville vi sitta hemma på alla hjärtans dag inte.. och taggade blev vi, tillslut! ;) Det var som vanligt en bra blanding på folk och roligt att träffa gamla samt nya ansikten :) Efter det att mg stängde var det meningen för lite efterfest men så blev inte fallet. Istället tog jag mig hemåt med sällskap och becca tog sig åt något annat random håll! Hon var här nyss och hämtade lite kläder som blev kvar och inte fasiken ser vi ut som två skönhetsdrottningar idag inte!^^

Postat av: beccis

haha!

Tack för den här helgen gumman! det har varit helt toppen med dig. Du är en super härlig tjej och förtjänar det bästa. låt ingen annan att få dig tro annat...

You are great <3

2009-02-15 @ 21:47:22
URL: http://beccape.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0