en bra fredagkväll

Kvällen igår blev en lyckad sådan :) Jag svängde förbi hemma efter skolan en snabbis innan nästa stopp var danderyd där becca mötte upp mig och så tog vi oss tillsammans till sollentuna och pizzerian där vi avnjöt vår fina middag! Sen var det bara att, mätta & glada som vi var, ta sig upp och slänga i sig lite vin som blev till rätt mycket^^ med bra musik i högtalarna, innan det var dags att börja ta sig till gribbylund där festen skulle hållas. Vi hoppade på en buss från mörby som tog oss till en busshållsplats där vi precis hade missat bussen vi skulle ha behövt ta för att komma fram till resten av folket så vi bestämde oss istället för att gå. Det första som skymtade var en lååång isbacke, jahapp ingen återvändå här inte tänkte vi, så vi la oss på rygg och en efter en gled vi ner i en väldans fart, och fort gick det! Haha, inte har jag skrattat så mycket på riktigt länge och paren som passerade oss vid gångvägen på sidan av hade dem minst lika roligt åt oss som kämpade oss ner. Tiden gick o i var framme. Väl där möttes vi av ett gäng grabbar! Det började lite småsegt från min sida men inte tog det någon längre stund förrän spelet var igång och jag inte längre var i mitt bästa skick :P trots det slutade kvällen bra då jag fick skjuts till vallentuna där ytterliggare skjuts vidare väntade.

Om en liten stund ska jag åka till vallentuna för att möta upp becca där vi tänkte köpa lite smått o gott som vi ska unna oss av under resterande kvällen fram tills utgången senare. Det är ju trots allt alla hjärtans dag idag, och tur var väl det att vi har varandra :)


   
påväg ner..
 
Postat av: du kan kalla mig berit...

ja, det är tur det! <3

2009-02-14 @ 18:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0