<3 skor!

Nu är jag glad, jarå.. så glad så :D har nämligen hittat en sida med skor där jag kommer kolla in ett flertal ggr varje dag skulle jag tippa på^^ har redan fått mamma att beställa 2 stycken, just för att hon vet hur lite sådana typer av skor jag köper! :) Plus att det blev som en liten present om jag gör mitt bästa på provet som är imorgon! haha, hur det nu ska gå? jag som tog mig en paus från pluggandet fö att jag blev så trött och orkar knappt ta tag i det igen. fy mig! Men så fort jag har egna pengar ska jag beställa själv! Dags att kirra jobb också så badar jag snart i skor ska ni se :D 
Postat av: Rosanna

Jag har hört att du har små fötter, liksom jag själv, tyvärr. Så vad heter denna sida? :)

2009-03-01 @ 13:31:57
URL: http://rosannamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0