6 januari 2009

Va fort tiden går..

Lovet är nu snart slut och skolans tråkiga vardag sätter igång på torsdag igen. Jag har bestämt mig för att detta år ska göras till ett bättre år än det tidigare. Inte lika många tårar, hårda ord eller något brustet hjärta här inte. Det får nästan bli mitt nyårslöfte fastän jag aldrig klarar av att hålla dem, så med andra ord så kan jag inte lova att det håller hela vägen ut, för de lär bli riktigt riktigt svårt. Men nu är det dags för mig att arbeta för saken också. 

Så vad har hänt dem senaste sex dagarna in på det nya året då? Dem två första dagarna befann jag mig fortfarande i egypten, åkte därifrån den andra och kom då hem till ett iiiskallt sverige. Dagen efter var det full rulle igen, sandra fyllde år natten till söndagen så vi var ute på lördagen. Det blev dock inte den mest lyckade utgången kanske men de var mysigt under den tiden vi var på fridays. Vi träffade på grabbarna grus från zakynthos och lite annat folk tillsammans med dem. Kvällen slutade med att jag följde med calle o gänget hem till honom på lite mys. Men trots att jag kunde få mig en sovplats tog jag mig ändå hem, skönast så :) Sen kom det ännu en lugn dag då jag bara tog det lugnt hemma. Sov hela kvällen och var den mest tråkiga personen fram emot kvällen, så det kändes som att det bästa alternativet var att stanna hemma. Igår kom måndagen, rarra fyllde 18 år! GRATTIS vännen :) ber återigen om ursäkt för att jag inte hörde av mig. Vi ska ut med henna på fredag såklart! Jag spenderade hela kvällen samt natten och en bit in på morgonen med kära becca och kribbe på en buss, kribbe är nämligen busschaffis och vi gjorde snälla som vi var honom sällskap :) det blev en kväll fylld av skratt, jag gillaré <3 och så idag då.. hm, inte gjort någonting. Med tanke på att jag kom hem vid 5 imorse så har det blivit en slappisdag ända fram tills nu. Ikväll blir det film och en del popcorn skulle jag tro :D imorgon bär det av mot täby, hoppas på becca som sällskap för lite små shopping. Ciao bella!   


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0