en lediga onsdag

Idag är vi alla lediga från skolan :) hade kanske varit skönare att fått vara lediga på en måndag eller fredag, men jag ska  inte klaga :) dagen ska därför spenderas med att göra ingenting, ha. Hade mina funderingar på att ta mig till täby med kom då på att pengarna inte kommer in förrän på fredag så jag får snällt vänta!

Igår var jag och hälsade på min syster i berga med familjen, och satte sen på en film när jag kom hem. Det blev en rätt så tidig kväll, men inte vaknar jag tidigt för det inte! Jätteskönt att äntligen få sova ut, för på senaste har det verkligen blivit sömnlösa nätter för min del. Jag förstår inte vad det kan bero på, jaja jag sover litegrann på dagarna efter skolan men det har aldrig varit ngt problem för mig förut. Jag tänker så himla mycket, det är inte bra ..

Så vill jag skänka en tanke till min kära vän beccabus som idag åker in på sjukan :( Förhoppningsvis blir hon inte inlagd, men du grejar ju detta i vilket fall som helst! :) <3

Postat av: Anonym

känner att jag behöver dig nu... ringer dig i morgon / din b

2009-01-29 @ 03:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0