en seg söndag

Jag vaknade som vanligt inte förrän strax efter två och var då fortfarande jätte slö och orkade knappt stiga upp. Jag satte på tvn ett tag och gjorde mig en god frukost, det är märkligt att jag uppskattar frukosten bra mkt mer på helgerna för på vardagarna innan skolan däremot, då går det inte att få i sig någonting och så går jag och blir skithungrig två timmar innan lunchen i skolan! skitjobbigt, men jag mår inte bra av att äta så tidigt på morgonen. Men iallafall, resten av dagen har jag spenderat hemma då vi fick lite besök av min systerson Lucas, som vi skulle få vara barnvakt till ett par timmar då syster min och pojkvännen skulle på bio. Han är fortfarande kvar och jag kan höra lite fnysningar från vardagsrummet där han sitter så snällt i soffans hörna för att få stöd och kollar glatt på tvn.. han är nämligen en riktig soffpotatis och när man väl satt honom framför tvn går det inte att få ngn kontakt alls med honom, trots att han bara precis är lite drygt ett halvår. En söt liten tjockis de där :)

Nu står en film på i bakgrunden, a lot like love. Men eftersom jag sett den så många ggr plus att den tydligen står på inspelning här också så bestämde jag mig för att fördriva lite tid framför datorn innan det är dags för sängen igen.

Hare fint <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0