fredag

Jag är så jävla smidig! tåget som jag skulle tagit gick precis nu så jag missade det, men det var inte det enda.. förra tåget jag skulle tagit missade jag nämligen också. Hallå? Ska hem till tessan och vara där under kvällen med en del pojkspolingar för att föra och ha de mysigt innan utång :) och klantig som jag är så rev jag sönder mina strumpbyxor med mina långa naglar i all hast.. usch för att inte vara van.. och de gjorde ju inte saken bättre att jag befinner mig hos pappa där jag inte har någon fast garderob så har inga extra :/ Så vad gör jag nu? Om inte therese har med sig några så får jag snällt köra på plan b.. ha klänningen som en tubkjol, men inte så jättesnyggt! så bra gjort maria, verkligen! nu ska jag nog ringa tessiressan o säga att jag blir lite sen bara :D hörs imorrn :) ha en bra fredagskväll <3 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0