har man tråkigt så har man

SJU SAKER OM DIG SJÄLV:
1. Är du singel?: ja!
2. Är du lycklig?: till och från.
3. Är du uttråkad?: haha ja!
4. Är du ledsen?: nej :)
5. Är du cool?: det är väl ändå självklart ;)
6. Är du från irland?: haha va? nej.
7. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: nope!

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV:
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: nej det tror jag inte.
2. Har du någon gång blivit sårad?: ja!!
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: jo..
4. har du varit kär i en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: nej, inte kär.
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: ja.
6. Har du haft en hemlig beundrare?: ingen hemlig beundrare, då hade jag ju inte vetat om det.

7. Är du kär?: nej!
8. Vill du gifta dig när du blir stor?: jag vill ha själva bröllopet, men inte gifta mig! haha.

TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar?: ingen favorit någon av dem, bilddagboken isåfall.
2. Hår eller ögon?: ögon, fint :)
3. Katter eller hundar?: hundar.
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: både och, men det blir oftast några få bästa vänner.

6. Coca-Cola eller Pepsi?: klarar mig inte utan cola^^
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: förtillfället föredrar jag utekväll! men hemmakväll är mysigt :)
8. Pengar eller lycka?: lycka! men för att vara lycklig till fullo behövs nog pengar.
9. Dag eller natt?: Dag. Men eftersom jag älskar att sova älskar jag natten också!
10. Msn eller mobil?: mobil, men "hänger" mkt på msn :P


"HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?: nej, jag är skicklig ;)
2. Brutit ett ben?: nej.
3. Gjort nåt du ångrar?: ja en massa!
4. Hoppat Bungee Jump?: nej fybubblan! och tur va väl det!
5. Ljugit för någon du tycker om?: ja, tyvärr.
6. ätit en hel tårta?: nej.
7. Gjort bort dig offentligt?: haha, OM jag har!
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen?: ja, jag hade en period där.
9. Gråtit när ett husdjur dog?: ja.
10. Velat försvinna?: många många ggr.

SENASTE..
1. Telefonsamtalet du gjorde: till becca :)
2. Telefonsamtalet du fick: av therese.
3. Personen du var med: måste varit pojkarna på fotbollsträningen! om inte familjen här hemma.
4. Roligaste grejen som hänt: händer fan inget kul längre.
5. Personen du smsade: Danne.
7. Du skrev till på myspace: har inte myspace.
8. Du kommenterade: ett foto på facebook.

9. Du tillbringade natten med: beccabus! :)
10. Du kramade: claudio.

Postat av: Anonym

HAHAH, INTE KONSTIGT ATT DU ÄR SINGEL!

2009-01-22 @ 10:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0