har ni kul?

HAHAHA! vem fan är dem som inte vågar stå för vilka dem är som kommenterar en massa jävla skit!? skaffa dig en egen blogg och avreagera dig på istället, det kanske skulle hjälpa dig som person att få fram vad fan det är som är fel på dig! och vadå "inte konstigt att du blir sårad hela tiden så som du springer runt o beter dig" det är uppenbarligen någon som befinner sig i närheten varje dag? Jag beter mig inte ett dugg konstigare än alla andra, speciellt inte dig.. vilket du/ni hade märkt om ni kände mig, men det känns ju inte riktigt som att ni gör de. Så varför yttra sig överhuvudtaget?

Sen att therese ska få elaka kommentarer hon också, med bara minuten efter mig.. och att vi två sen är dem som ska behöva bli indragna i bellas och niklas förhållande genom att tydligen ha snckat skit, vilket vi inte gjort! patetiskt! det är ju med andra ord ni som verkar svartsjuka..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0