helgen

och så var ännu en helg över, fortare än man hinner till att blinka känns det som. Precis när man gjort sig van att vakna lite senare in på eftermiddagen och få göra vad man vill o under resten av dagen, så börjas det igen. Tidiga mornar och en tröttare maria ju närmare helgen vi kmr. 

Denna helg var i vilket fall som helst mysig och underhållande :) i fredags spenderade jag kvällen till en början hemma hos therese där vi kollade lite lets dance och förade lite med några goa gubbar innan det var dags att stapla oss in mot staden för utgång. Dock blev det ingen direkt höjdare, men sällskapet var det inge fel på :) Lördagen började med att jag sov läänge, sen joinade jag becca & bella i kårsta för att stötta kåre bandy när dem intog planen för att spela en viktig match! Det slutade dessvärre 4-4, och därmed ingen vinst. Men inga ledsna miner där inte utan istället bjöds de efteråt på en liten såkallad "pub" där cider och öl stog överst på listan! Där satt vi i ca 3 timmar och hävade i oss en efter en som kribbe så snällt bjöd på som även det kan ha varit orsaken till min vurpa som verkade ta första pris^^ :) tack! Jag gillar ert sällskap beccabus&kribbe :) sen började jag och min invalida vän becca som hoppar på kryckor ta oss ner till tåget och hamnade hemma hos mig i en timme för lite tillfixning innan vi fick skjuts till m&g där resten av natten spenderades :) det var en härlig stämning och alla var på topp! eller ja, nästan alla ialf. Det finns ju dem som ska ställa till med en scen såklart, tur var väl det att alla inte tog åt sig lika hårt.

Söndagen blev betydligt lugnare då jag nästan låg nerbäddad hela dagen framför en massa bra program! (:  tjohejsan!


jag och therese från fredagskvällen <3
Postat av: beccabus

saknar dig! Det är super tråkigt att vara hemma ju :(

2009-01-21 @ 18:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0