hemma igen

Att borta är bra stämmer, men att hemma alltid är bäst är även det sant :) det var skönt att få vakna upp i sin egen säng. Nu sitter jag o gör bara ingenting. Tänkte följa med pappa och handla nu o sen ta mig en liten powernap innan krogen ikväll då vi ska fira sandra som fyller år imorgon, grattis i förskott på dig :) vart vi beger oss är änu inte bestämt vad jag vet, ska nog ringa sandra o dubbelkolla med allt strax.

Egypten var annars underbart, den resan var något som verkligen behövdes just nu. Trots att det inte var en stekande värme så var det hur skönt som helst. Vi var på snorklingstur, åkte jeepsafari, red kamel, fick oss en rjäl show på nyårsafton och hälsade på beduinerna som lever ute i öknen. Ingenting med gör om i första taget så det var riktigt coolt måste jag säga :) Nu är jag snart hel igen, även om jag kanske aldrig kommer bli riktigt hel igen så känns det nu bra :) Vi hörs sen. Puss puss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0