juno

Igår kändes det som att det skulle bli en hemmakväll då jag somnade på en gång när jag kom hem från skolan och vaknade inte förrän runt fem, men icke sa nicke. Jag & bella fick snällt skjuts av becca och hennes vän gustav till rotebro där öl och lite annat folk väntade. Det blev en trevlig kväll. Kanske att jag öppnade mig lite väl mycket för ett par främlingar, men den bjuder jag på (; Bellas niklas kom sen och hämtade oss o körde oss till brottby där jag gjorde sällskap med becca en liten stund innan jag fick skjutsen hem till min sköna säng där jag somnade så sött :) 

Det har blivit mycket utgång och dricka på senaste så det kändes rätt att ha en ensam kväll hemma idag med lite chips & dipp framför en hyrd film. Jag valde juno som jag tidigare velat se. Hade först tanken på att dra in till stan för ytterliggare än utgång med ett stort gäng, men humöret är inte med mig idag. Hade dock kunnat bli trevligt men jag avstår det! Nu kollar jag körslaget, haha! heja erik! sen då sätter jag nog på filmen :) lär väl höras lite senare så datorn brukar få bli ett tidsfördriv till sent in på natten! Puss på er. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0