kväll

och så har man fördrivit tiden med ett besök i täbban för första gången i år :) förengångsskull fick jag också med mig ett par kassar hem vilket alltid muntrar upp en. Resten av dagen spenderade jag hemma, de blir en tidig kväll då jag bara har lagt mig tidigt in på morgonen oh gått upp vid 2-3 dem senaste dagarna vlket antagligen kommer resultera i varför jag ser ut som jag gör imorgon! Men har det varit lov så har det, nu är det back to hell som gäller. Kan bli kul, dock bara dem första dagarna sen är de väl like krävande och det hemskaste man vet..igen.. 

Det här lovet har jag druckit cola precis varje dag, och inte lite heller.. inte konstigt att jag känner ilningar i tänerna, fybubblan.. tandtroll har jag nog många av just nu. Men dessvärre kommer jag aldrig ge upp colan, men dags att dra ner på de kanske! Nytt år, nya möjligheter :D vilket evigt tjat de kommer bli nu om de nya året och att man ska ändra på saker o ting.  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0