måndag igen

Idag bjöd skolan på en riktigt tråkig & seg dag måste jag säga. Jag var hur trött som helst under sista lektionen och höll därför på att somna gång på gång. Det kan ha varit för att vi kollade på en dokumentär om ekonomi och jag låter det få tala för sig själv. När jag kom hem somnade jag framför tvn på bara någon minut kändes det som och vaknade igen lagom till middagen. Jag slog sen på tvn återigen för att kolla på bröllopet av bonde söker fru, och löjlig som jag är började jag tjuta! Men det var faktiskt jättefint :)

Ny vecka, nya planer. Men i stort sett har jag aldrig några bestämda planer i veckorna då dem ändå brukar sluta med att jag sussar lite då & då och bara njuter av att inte ha ngt att göra :D det kan bli tråkigt i längden kanske, men hittills har jag inte tröttnat på det :) Så därför brukar jag inte ha så mycket roligt eller nytt att dela med mig av här i bloggen. Det blir lite inlägg av låtar och inlägg om hur jag känner mig som person och vad jag tänker om allt.. men det verkar inte riktigt vissa personer bry sig om, eller uppskatta att läsa om eftersom dem alltid är tvugna att kommenatera saker o ting. Det jag inte förstår är varför man då går in på någons blogg om man inte har intresset för det, för någonstans måste man ju vara nyfiken på vad som händer i den människans liv då man tar sig tid att läsa. Men men :) det kanske är bara jag som ser det så.. och nog om det nu.

Innan min dejt med kudden tänkte jag ta mig en titt om det finns ngt nytt i klädväg eller annat som min garderob skulle bli glad av nu när pengarna rullar in snart igen :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0