nelson hawk - take me

Har precis avslutat pluggandet av äckel ekonomi. Jag blir verkligen trött i huvudet av att sitta och nöta sånt där trams, det är med säkerhet som jag säger att jag inte kommer ha någon användning av detta när jag gått ut skolan då jag verkligen inte ska jobba med något som har med just internationell ekonomi att göra :) Visst känns det bra när man förstår något och måste ju erkänna att det är bra mkt roligare än matte men så mycket som jag hatar just matte så kanske ni förstår hur jag känner inför detta ämne? aja, nog om de..

Jag tog en liten paus i pluggandet då jag tog tag i körningen lite och var ute och körde i någon timma. Vilket väder, men övning ger färdighet! Ännu en tjej i gänget har gått och skattat sig lycklig över att kunna visa upp körkortet, grattis rarra! :) Men jag känner mig inte stressad, däremot lite pressad kanske då min syster ska få börja övingsköra när jag tagit mitt körkort och hon är redo att sätta igång nu. Däremot är hon lite väl kaxig, så det återstår o se om de går så mycket fortare som hon säger ;) 

Ska gå till sängs snart, men först..
.. låten som nu spelas om och om i mitt huvud! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0