inte mycket till cashflow här inte..

Sådärja! Nu har jag tittat klart på juno, lite av en besvikelse var det nog. Den var rätt så tråkig! Jag skulle vilja se brad pitts nya som han medverkar i, minns nu inte namnet.. james buttom nånting :P men iallafall, har hört att den ska vara grym!! Ska ladda hem den :)

Annars kollar jag runt lite på trogna hm's hemsida efter något nytt o billigt att köpa trots det att hm inte haft det bästa utbudet på senste, menmen. Har ändå bestämt mig för att inte slösa så mkt pengar nu denna månad, men jag blir så jäkla irriterad på att studiebidraget bara ligger på 1050 kr. Seriöst? kom igen! Det hade väl ändå kunnat höjas lite vid fyllda 18 år. Det krävs en hel del pengar för oss i den här åldern också, helluu? Känns som att jag redan gjort mig av med allt och det har då bara gått en enda dag sen det kom in på kontot! Som tur är har jag en snäll mamma som nu beställt hem 3 par skor till mig idag, vilket jag ska tacka henne jättemkt för imorgon när hon även fyller år :) Så om det vore så att jag mot förmodan inte hittar något så är väl det inte hela världen men man blir alltid på lite bättre humör om en kasse eller två får komma med hem :) så det lutar nog mot att jag tar mig till täbban imorrn en snabbis innan tårtkalaset! och så ska ni se att hela kontot är rensat^^ jag är nämligen sähämst på att hålla i mina pengar hur mkt jag än vill spara! Men så är det när man inte har ngt jobb, och jag vet jag vet! jag ska ta tag i det! snart..
Postat av: Andrea

HAHAHAH MARIA, James buttom? Som i James rumpa?

HAHAHA menar du Benjamin Buttons?! Den e skittråkig och 2 timmar och 45 minuter lång. Slöseri av dyrbar tid...

2009-02-01 @ 19:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0