onsdag

Nu har jag kommit hem efter en hel dag med massa häng o fläng överallt :) Skolan var rätt så slapp idag då vi mest fick jobba för oss själva, sista lektionen hade vi dessvärre internationell ekonomi men jag bestämde mig faktiskt då för att följa med becca, och hennes kribbe som kom på besök, upp till ishallen där skol dm spelades. Vi såg dem sista fem minuterna och inte såg det bra ut för vallentunas del, vi gick därifrån med förlust i fickan. Vi tog oss därefter till ungdomsmottagningen för lite olika behövligheter^^ óch annan bra information :) Sedan vidare mot badmintonhallen i täby för lite lir, som dock inte gick något vidare för mig kanske, men för att ha ngt att skylla på måste jag ju få säga att det inte var första gången för dem som för mig? :P Vi stannade inte så länge, och åkte vidare till nästa stopp som var täby för hämtning av kribbes telefon som tyvärr inte blev till någon hämtning. Och så hem till becca.. där bjöds det på chips och chilinötter samt en gammal kabbarefilm från hennes gamla skola med rätt så många bekanta ansikten, roligt att se :D Jag tog mig därifrån runt sex för att ta mig till täby kyrkby för ett litet 7 års kalas då min kusin sofie fyllde år :) 

Nu sitter jag och lyssnar på lite musik och har rätt så tråkigt, som vilken vanlig kväll som helst (; ska nog lägga mig i en rätt så skaplig tid ikväll hade jag tänkt. Det skönaste som finns är ju trots allt att få sova :) 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0