rubrik?

det var nu 8 månader sen det fanns något som hette, du&jag i mitt liv.
tiden går så sjukt fort, men jag måste få säga att jag är en aning stolt över mig själv ialf^^

och jag är riktigt jävla uttråkad just nu o kan inte sova, istället tänker jag på sånt skit som jag nämnde här ovanför vilket känns rätt så meningslöst!? har funderat ett tag på att kanske ta en promis men nu har det blivit försent för det också för inte går jag ut själv nu i mörkret. Det var väl tur att skolan inte börjar förrän vid ett imorgon :) får väl slå på en film. Godnatt och sov sött.
Postat av: Anonym

Du är så jävla stark <3

2009-01-13 @ 20:44:46
Postat av: Anonym

de kommer nog aldrig bli någon annan heller!

2009-01-22 @ 10:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0