shulululu

Efter ett par få sovtimmar inatt har jag nu tagit igen det genom att ha sovit mig igenom i stort sett hela dagen efter de att skolan slutade och jag var hemma vid halv två. Strax ska jag kolla på top model som börjar 20.00 på kanal 3, en ny säsong har börjat.

Igår valde jag att göra becca sällskap hemma hos henne. Vi åt pastasallad som vi hjälpte hennes mamma att fixa iordning. Vi gick sen, tjocka och lata som vi är, o köpte chips&dipp :D sex and the city filmen var med hem dit och vi la oss för att kolla på den, men becca somnade dock efter någon minut och jag fick snällt ligga där och kolla själv i min ensamhet med en snurvlande beccabus bredvid mig. Jag säger då det, så blir det när man spenderar nätterna långa med att åka buss :) efter lite olika väckningsmetoder fick jag upp henne på benen och klockan var då runt 10. Vi gick på en liten promis och kröp sedan till sängs.. trodde jag.. nej då kunde istället inte hon sova. Fråga mig inte vad vi gjorde i ett par timmar framöver sen^^ men sent somnade vi ialf. 



<3
Postat av: beccabus

ja ditt äckel! du hade rätt fräsch andedräkt den kvällen ^^

massa looooove! <3

2009-01-14 @ 08:16:29
URL: http://beccape.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0