Torsdag

Ahaja, och så sitter man här hemma efter en kort skoldag.. igen :) jag åkte till skolan i vanlig ordning och tog mig igenom första lektionen, sen var alla som bortblåsta. Vi behövde nämligen inte gå på ngn av de internationella ekonomi lektionerna då vi fått en uppgift att göra som ska vara klar på tisdag! Det betyder alltså att det återstår en lektion imorgon bara och så vare helg igen! :) det går fort nu, riktigt fort. Det är skrämmande. Inga planer bestämda inför helgen men det lär väl komma på tal imorgon ..  

Dagen igår fick sig ett bra slut, becca ringde och tjugo minuter senare satt jag på tåget påväg in till bergshamra. Bella och Nickie var med och vi alla satt och småfrös framför kåre bandyn. Det har blivit lite till en vana att kolla på deras matcher nu fastän det inte känns som att vi har så stor koll då vi brukar få fråga hur mycket det blev^^ menmen, vad gör man inte för lite härligt sällskap!

Nu är jag däremot en trötter så ska lägga mig under täcket, slå på den älskade filmen twilight o äta lite gott. Hörs sen! bye.
Postat av: Anonym

maria!!! du glömde att skriva om din loverboy på bussen! fy på dig! haha

2009-01-29 @ 22:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0