vi var alla samlade för första gången en kort stund ialf

Kvällen igår blev inte så lyckad som vi hade hoppats på. Det blev först fridays vilket var mysigt då drinkarna där alltid upskattas :) men sen blev de mindre roligt och jag var inte alls på topphumör efter att ha promenerat in på laroy. Det tog inte lång stund innan jag var väl medveten om att jag inte var den enda som var rätt otaggad på stället. Jag, therese och camilla tog oss till donken efter mkt om och men, och strax därefter kom även rarra och jossan för att joina oss! Med andra ord, så var det bara den ena therese och sandra kvar på laroy men för dem blev det inte heller en så speciellt lång vistelse. På donken blev de slagsmål och vi tog oss då därifrån till tunnelbanan. Jesper skjutsade snällt hem mig och therese från danderyd till ormsta där vi gick hem till tim där det befann sig en hel del grabbar som hade hockeytunering. Jag fick sen skjuts hem och gosade ner mig i sängen, som alltid är det bästa som finns efter en helkväll :)

Nu idag sov jag ända fram till två, gick upp och åt lite mackor och hämtade sen min kära sötkusin erik för att överraska honom med att åka lite traktor! :D nu är det dags att återigen klä sig varmt för att gå ut o ta fram barnet i sig igen, nämligen leka^^ sen är det middag hos mormor med lite av släkten och sen får vi la se vad som händer därefter? Alltid något :) Pusshej.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0