BORTA BRA MEN HEMMA BÄST

Det har varit en hääärlig vecka på Gotland. Det är precis samma känsla som att vara utomlands och det är så jäkla fint. Där ska jag ha sommarställe när jag blir stor, det är ju en sak som är säker iallafall (: Grabb-gänget + Jessica, jag & therese fick äran att bo med, var hur sköna som helst och det blev en jävla massa skratt vill jag lova er. Så jävla sjukt, och detvetu!!! :D Det var lika kul varje gång att se på när grabbarna desperat försökte fixa lite bortamatch .. att dem aldrig lär sig ;) ha! Båten anlände redan så tidigt som runt sju imorse då den gick från Gotlands hamnen 03.30 inatt, så om jag är trött? skoja inte :/ La mig för att sova på en gång och har nu precis klivit upp för att börja packa upp väskan och sen grilla lite med resten av the familia. Senare är tanken att jag ska börja rulla mot beccabus som jag inte träffat på hela veckan vilket känns lite lustigt då jag i stort sett levde med henne varje dag innan jag åkte :) vi ska få oss lite sällskap också, alltid mysigt (:

Hade inte något minneskort i kameran så jag tog inte så många bilder,
men jag tänkte att jag lägger upp några av dem jag tog iallafall ..


 













Fler bilder lär dyka upp ..

Postat av: Anonym

är tjejen som ler så mkt mätt eller? :P

2009-07-20 @ 11:48:45
Postat av: Maria

Hahah! vem är det som hittat hit nurå? :P du har nämligen så rätt så (;

2009-07-20 @ 17:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0