DET ÄR BARA VÄDRET SOM SAKNAS

Nu när jag börjat använda en kamera igen har det visat sig bli lite fler bilder inlagda här på bloggen. Jag skriver inte så mycket längre, vilket kan bero på att jag inte haft många dagar hemma nu den senaste veckan. Har spenderat mycket tid tillsammans beccabus och annat sött folk (: Det har blivit rätt mycket alkohol och det har börjat kännas lite väl slitet vissa dagar. Några utgångar här och där, både en och två myskvällar med någon jag med tiden fått upp mina ögon för och därefter lite annat härligt umgänge. Det behövs inte så mycket mer :)

Nu blir det en vecka i gotland också :) så det ser inte ut att bli så mycket dator nu heller. Men det ska bli så jäkla skönt! Det var ju sagt för ett ganska bra tag sen att vi skulle till gotland, men efter det att vi var några som planerade det har allt skitit sig med tiden vilkt ledde till att jag och therese inte haft något boende förrän nu. Vi två har fått äran att bo ihop med ett gäng pojkspolingar! Så det ska bli en intressant vecka (: och förhoppningsvis blir det en vecka att minnas! Imorgon åker vi.

 













Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0