REGN OCH RUSK

Har precis kommit hem från Lucas ettårsfirande :) Det går inte att bli en mer stolt moster än vad jag är (: Dock har han inte börjat gå en, så inte slog han mig som gick på just min ettårsdag. Försökte där ett tag, men lillkillen är en riktig fegis då han alltid väljer att sätta sig lika snabbt igen :P

Väl hemma igen började det åska och spöregna vilket gör att allt blir så grått och trist. Jag känner mig bara trött och deprimerad känns det som. Åska är något som skrämmer mig, och likaså mörker. Nu hade jag däremot inte tänkt göra så mycket, åt precis lite mat och känner därför för att smälta maten en stund. Hade strax tänkt höra av mig till snyggingen jag ska träffa senare ikväll också .. (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0