TORSDAG

Igår kväll blev det tegel för mig och chicksen. Stört mycket folk och varmt som fan, men kul vare! Lite lulliga kom vi slutligen fram till kim och lucas som väntade på oss så fint. Vi satte oss ner för att småprata lite och kasta sten. vilket är anledningen till vaför min väska ser ut som den gör idag^^ Vi gick sen hem till kim för att sussa. Då therese skulle jobba idag blev det en tidig uppgång redan vid halv 9. Slutkörd som jag var pallrade jag mig upp och tog mig hemåt. Väl hemma igen somnade jag framför tvn och vaknade runt halv tre igen. Känns som att jag fått in lite fel rutiner på senare tid :P Det tog sen ingen längre stund innan det var dags att hämta upp sara och hp. Vi har nu käkat lite mat tillsammans, och jag har hunnit ta mig hem igen för att invänta niclas. Stackarn, ja bor ju inte direkt centralt vilket han redan märkt (; Ha!

Imorgon var det dags för mig att åka till rödlöga och hälsa på beccisen över helgen.
Så ni får ha det så bra (: puss puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0