TRÖTTIS

Trött trött trött och åter trött. Det är det enda som snurrar i huvudet på mig just nu. Slut som artist helt enkelt. Det har inte blivit mycket sömn under veckan på gotland oh det blev inte mkt till sömn inatt heller då det blev en sen natt och en tidig morgon för att skjutsa becca till vaxholm där hon skulle ta båten över till skärgården och jobba lite. Så till helgen blir det till att packa ytterliggare en gång, för att tillsammans med några fler sköna bruds, ta mig till henne för att hälsa på :)

Men nu däremot, sitter jag med lurarna och lyssnar på lite musik. Har ingen ork till att göra något mer ansträngande. Tänkte strax ta en dusch också innan jag ska börja bege mig mot sollentuna till niclas. Det jobbiga är ju att man nu har blivit så bortskämd när man fått körkort. Det känns verkligen skitkonstigt att sätta sig och åka kommunalt vilket jag nu ska göra i 2 timmar, när man annars bara kan ta bilen. Men men, det är väl bara för mig att gilla läget.




Det är denna härliga låt som går på repeat för tillfället.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0