HELT JÄVLA SLUT

Snacka om att jag är en sliten kvinna idag. Fyfan va dåligt jag mått, det här tog nog priset. Så tänker man samma tanke varje gång, att nej jag ska aldrig mer dricka! Aa jo tjena.

Kvällen började ialf riktigt bra och alla var på topp och vi slog oss ner på nivå 22's uteplats för att njuta lite av billig dricka. Sen var tanken att vi skulle vidare till laroy, ett ställe jag egentligen inte är något större fan av, men där slutade aldrig kvällen. Istället splittrades vi då vickan valde att åka hem och becca hade hittat sig en man som hon valde att joina. Jag, tillsammans med två andra godingar tog mig till ego där vi satt sista timmen innan stängning och därefter bestämde vi oss för att åka hem. Det slutade med ett mysigt sovsällskap trots det att jag kanske inte var den mest mysigaste imorse. Attans, ibland kan man allt göra bort sig. Men men, vad ska man göra? :P mysigt var det ialf.

Nu har becca precis återvänt från sjukhuset efter ett ingrepp och nu ska vi bara invänta göteborgaren som ska sluta jobba inna det bär av hem till honom för lite gott. Pusshej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0