23.56

Det är riktigt trist att det inte hunnit vara bra väder en ENDA dag efter det att vi tog studenten i fredags. Man blir ju så jäkla deppig och allt man vill göra är att dra täcket över huvudet och vakna till liv igen när solen valt att titta fram ordentligt och inte bara lite då & då för att göra en på bättre humör i 5 minuter och inte mer. Är det sommar, eller vad är det frågan om? Det är kvällar som denna jag väljer att öppna en gammal mapp för att få mig själv att le för en stund. Det finns så många ögonblick i livet jag idag skulle vilja uppleva igen. Det är nästan så att det känns som att livet är över på ett sätt, fastän det i själva verket precis har börjat. Jobbig magkänsla.

Annars har det varit fullt upp dem senaste dagarna. Det blev mycket skavlöten där ett tag med ett grymt gäng. Dock varade inte någon av kvällarna särskilt länge då vi blev frusna ganska fort. Tur är väl det att trogna donken har öppet ett tag så man kan sitta där och snacka skit i någon timma :) Igår var jag barnvakt åt lilla söta Stella på dryga ett år, men gud så slut jag var när jag kom hem och la mig därför för att vila en snabbis innan det att jag skulle ta mig till Sara där tjejerna redan befann sig. Det blev sen tegel för hela slanten. Vi åkte dit i tid då vi trodde att det skulle vara mycket folk på plats redan vid 9 för att det var landskamp mot kära malta, som sverige förövrigt vann! :D och så sant som vi trodde. Man han knappt blinka innan det var fullt. Men kul var det, riktigt kul måste jag säga :D jag tror aldrig jag har dansat så mycket som igår, obsevera då att jag inte är något fan av att dansa på krogen.. snarare tvärtom :P så visst blev det en mycket lyckad kväll med ett bra sällskap :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0