BAD OCH TEGEL

Yes, igår åkte jag och några tjejer för att svalka oss i det kalla vattnet vilket visade sig vara hur skönt som helst. Vi la oss på ett berg i Vaxholm och hade så jäkla mysigt :) Viva la sommar ..















Sen blev det fort hem för lite ombyte innan det var dags att få skjutsen hem till Hp och där få i sig pizzan :) det hade inte kunnat bli en så mycket bättre dag. Sen så vare tegel för hela slanten där det gick lite sisådär vid vissa tillfällen. Inte var jag i mitt nyktraste tillstånd och då slutar det alltid med att jag råkar fått med mig något hem i bagaget som hänt under kvällens gång. Inget jag egentligen ångrar denna gång konstigt nog (: bortsett från vilda kramar och en del konstiga ryck^^ Jag bjuder på den ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0