DET ÄR SVÅRT ATT VARA TRÖTTARE ÄN MIG JUST NU

Jag är helt slutkörd! Fotbollsskolan satte igång igår redan vid halv nio, så det blev en tidig uppstigning för mig då jag skulle ta mig från v-tuna till sollentuna. Zznark. Vädret var sämst och jag var frusen som fan när jag kom hem att jag kröp ner under filten med en gång fram tills jag fick finbesök av Becca och Vickan som tog med mig ut på en sväng. Idag var vädret bättre och det var betydligt roligare trots att man är trött som få när man väl slutat vid 4. Jag ska snart gå och lägga mig, bara det säger en hel del. Jag som brukar ha jäkligt svårt för att somna om nätterna eller om inte, så går jag och lägger mig när det börjar närma sig morgon^^ Så ja, det här är stort för mig :P Men vad gör man inte för pengar!? :)














Något som i pauserna är väldigt populärt råkar vara att låna min mobil,
här är bara ett fåtal kort som tjejerna lyckats fånga på bild (;

Postat av: Becca

åååh!!! dem kommer alltid förbli "våra" tjejer ;D

hoppas på bra väder i morgon!

2009-06-18 @ 00:04:34
URL: http://metrobloggen.se/rebeccapersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0