EN LYCKAD UTEKVÄLL

Jag trodde det skulle bli en lugn kväll igår, iallafall som jag hade planerat det efter det att planerna skulle styras mot tegel vilket jag inte var sådär jättetaggad på. Men så blev inte fallet. Istället tog jag mig tillsammans med Camilla, Therese och ett gäng grabbar till Gattelin inne i stan. Vi trodde det skulle vara ett nytt ställe och var därför nyfikna på hur det skulle vara, men väl på plats fick jag höra att dem bara att hade bytt namn, det var i själva verket Huset vi hade kommit till. Jag har hört blandade åsikter om det stället, men mest tråkiga dock men då jag själv aldrig varit där gav jag det en chans. Vårt beslut resulterade i en jävligt rolig och lång kväll :) Mina små fötter mådde långt ifrån bra :P Det blev lite donken i slutet av kvällen eller ska man säga morgonkvisten kanske^^ och sen bar det av mot en låång resa hemåt som tog en eevighet. Det kändes som att vi såsade runt mitt på ljusa dagen. Så väl hemma igen somnade jag som en stock och vaknade inte förrän runt halv två idag.

Jag ska ha en lugn kväll nu istället. Ska strax kolla lite film och ha det bra.
Puss på er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0