FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN

Jaha, och så var man arbetslös. Bilder från studentdagen kommer upp inom kort då jag nu för tillfället befinner mig hos pappa och kan därför inte sätta in dem vackra bilderna. Även bilderna från flaket kommer upp snart, det ska bli jäkligt kul o se hur många man han fånga när man for runt där i ölregnet^^ fyfan va kul det var, hade verkligen velat göra det en gång till! Obeskrivlig känsla, ett riktigt lyckorus :D Nu däremot känns det lite tomt, vad händer nu? hur kommer mitt liv se ut om ett par år? vad vill jag jobba med? jag har noll koll på tillvaron just nu. Det jag vet är att jag vill ha mycket ledighet i sommar ändå, man tjänar inga stora pengar på att lata sig, men vafan! Jag ska söka jobb, vill bara njuta pyttelite till :D

Efter det att jag tagit emot alla finfina presenter av nära o kära var det dags att dra på sig sitt partynylle igen och dra vidare. Det blev ett kort besök hemma hos lulle där det befann sig en hel del folk, men kort därefter fick vi skjuts till mackan. Natten slutade i en varm famn efter att ha stått och förfrusit ett bra tag ute, och tur var väl de :) Jag vaknade upp och var konstigt nog inte alls bakis, frågan är ju om man verkligen lyckats då? :P Men det var trots allt skönt. Han vakna till liv innan jag fick skjuts hem och spenderade resten av dagen med det lilla folket som fanns här hemma. Nu kom jag precis hem från Sandra där jag och Camilla kollat lite film, som outurligt nog var riktigt usel. Men nu är jag hemma igen och ska krypa ner i sängen, kanske att man skulle slå på en bättre film :) Godnatt <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0