HÄRLIGA TIDER

Jag har varit rätt dålig med uppdateringen här på bloggen ser jag. Men vem sitter farmför datorn 24/7 när det strålande solsken och närmare 30 grader ute!? Inte jag iallafall :) Nu råkar det ju vara skitväder förtillfället men jag menar såklart helgens dunderbara väder.

Men om jag ska fatta mig lite kort, så har jag i helgen inte gjort så mkt annat än legat o stekt på altanen och badade för första gången i poolen för i år :D hur skönt som helst. Hade sällskap av Becca hela fredagen & hjälpte till att ta hand om min söta systerson Lucas i lördags :) gullego. Igår blev det däremot en lite mer vildare natt. Det var nämligen gubbskiva för skolans alla 3:or på vårt kära tegel. Kvällen började hemma hos Hp med ett grymt sällskap där vi umgicks en stund innan det var dags för oss att mer eller mindre springa till tåget. Väl på plats bjöds det på lite mingel för att sen slå oss ner vid borden för att invänta maten. Det var en härlig stämning och det bjöds på många skratt. En del otippade talare tog micken till sig och kvällen var i full gång. Det blev en mycket lyckad gubbskiva och jag hade riktigt kul :) 


 

 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0