HEMMA IGEN

Så var man hemkommen från skägården igen. Det är nästan så att ja funderar på att flytta dit ut, snacka om underbart ställe :) Har dessvärre åkt på ngt skit nu efter min förkylning som hängt med mig ett bra tag nu, kroppen har sagt ifrån och jag har fått feber vilket är så jävla oskönt i den här värmen. Har stoppat i mig lite alvedon så mår bättre för stunden ialf, men det lär bli riktigt svårt att sova inatt. Får se vad som händer imorgon beroende på hur jag känner mig, men det ser ut att bli en mysig kväll med två fina vänner iallafall :) det uppskattas alltid.
Postat av: sebbe

Eftersom att man har läst din blogg så länge nu så msåte man ju bara fråga hur de går med killarna för du är grymt söt?

2009-06-30 @ 23:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0