K Ö R K O R T ! !

Dagen började med att jag steg upp och drog i mig lite frulle innan det var dags att skriva lite teori och jag klarade det :D, med nöd och näpe, men vafan det räckte! ;) Så jag har nu tagit mitt gyllene körkort :D :D en otrooolig lättnad :)

Tog mig sen hem en vända innan det var dags för mig att helt själv för första gången ta bilen till täby och flänga runt där, puh! svettigt :P men det gick an. Jag mötte Becca, för att sen köpa en liten studentpresent till kära Linn som idag tog studenten :D grattis än en gång. Hemma hos Linn hittade vi också Mickis & Andrea, så tillsammans högg vi in på efterrättsbordet och visst är det härligt när det finns dem som inte skäms för att ta för sig .. som i det här fallet var Andrea! ;) Sen fick vi lite brådis därifrån då vi skulle möte upp resten av gänget vi ska åka flak med på fredag för att fixa med lakanen o planera lite. Efter det var vi några som bestämde oss för att ta en liten tripp till donken där vi satt och i stort sett kollade på när grabbarna käkade sina menyer^^ Det känns ännu ganska overkligt att jag faktiskt kan ta bilen vart jag vill :D hi. 

Nu kom jag precis hem och hade tänkt hoppa i säng för att vila upp mig inför morgon dagen som först bjuder på lite fika hemma hos vår mentor, haha! Sen får vi se vart vindarna tar mig. Ciao!
Postat av: gabriella

Grattis maria!! :)

2009-06-04 @ 10:38:47
Postat av: Andrea

Och hos Jossan blev det 3 tårtbitar. NÖJD!

2009-06-06 @ 13:19:41
Postat av: Maria

tack bella :) hahah, amen det är rätt andrea!!

2009-06-06 @ 21:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0