TISDAG

Igår var jag inte ensam om att få en härlig kick genom att vara lite nostalgiska :D men det går ju inte att dela glädjen med alla, det fanns med andra ord dem som var mindre nöjda (; men riktigt kul hade vi. Och imorgon bär det av mot ngt mysigt ställe med ett par kära vänner för att njuta av solen! Dock har jag dragit på mig en hejdundrans förkylning. Hostan blir bara värre, det mer eller mindre brinner i halsen på mig och näsan ska vi inte ens tala om. Riktigt jobbigt nu när det är så varmt och fint väder, jag blir bara alldeles dåsig och känner för att lägga mig i en hängmatta hela dagarna. Men jag får försöka stå ut .. 

Det är sagt att det blir tegel imorgon också vilket bidrog till att det inte hände mycket alls hos mig ikväll, jag valde att vila ut lite förengångsskull. Låg och tittade fotboll ett tag och har kommit fram till att U-21 landslaget är bra mycket roligare att titta på :) och bra gick det ju också ..

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0