TISDAG

En ny ledig dag på sommaren har gått, och visst är man också ett par hundra lappar fattigare. Inte bra :P Jag var i täby med Camilla och Therese en stund nu på dagen och fick med mig hem ett par converse och lite annat med hjälp av presentkortet på h&m. Nu känner jag mig sådär jättelat som jag ibland gör vid den här tiden, skulle behöva ta en liten powernap så jag piggnar till lite inför kvällens tripp till skavlöten, återigen. Vi var nämligen ett gäng som drog dit igår och skulle grilla lite gott, dock blev det inte som planerat på den fronten men det gjorde inte oss så mycket då vi hade de mysigt ändå :) Det är härligt att kunna göra vad man vill om kvällarna igen då vi inte längre har någon skola att passa trots att det känns lite sorgligt.

Imorgon ska jag vara barnvakt under dagen och det kunde inte komma mer lägligt då jag är i stort behov av peeengar just nu :) ciao bella!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0