TORSDAG

Nu befinner jag mig i andra boendet en bit bort från det första, hos pappsen. Kom precis hit och ska snart dra filten över mig och kolla lite sex and the city. Det blev en fullspäckad dag med mycket bilåkning, sista dagen på fotbollsskolan med tuneringar och självklart en hel del vattenkrig. Kommer sakna dem små liven :) Men det är ju sagt att vi ska träffas snart igen då tjejerna vill ha en picknik på min såkallade åker :D haha, söta.

Så var man ensam hela helgen och imorgon bjuds det alltså på midsommar igen då, men det verkar ganska dött. Men förhoppningsvis blir kvällen lyckad ändå (: Vi är ett par stycken som ska käka till en början o så får vi sen se vart vindarna tar oss! Vem vet, kanske är det så attt våra vägar möts? ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0