WORKING NINE TO FIVE

Nemen tjenare tjenare :)
Så har man lyckats pusta ut lite igen efter ännu en heldag med ett gäng, trots all överenergi, toksköna tjejer :D Allt blir så mycket lättare och bättre när solen skiner. Bränt mig som fasiken, men det är det värt :) Det var länge sen jag skrattade så mycket som jag gjort under dessa dagar, och då menar jag både med och åt folk :D Imorgon är det sista dagen vilket känns lite sorgligt såklart, det känns som våra tjejer nu^^ och sen var man utan jobb, igen. Men vad är det man säger? Underbart är kort.

Efter det att jag kom hem han jag bara slänga på mig ett par andra kläder innan det var dags för ett middagsbesök i åkersberga hos syster. Sen vidare till bällstaberg där Moif spelade match och gick som segrare av planen :) Jag han inte se så mycket och jag kände mig inte sådär jätteintresserad då jag frös som FAN!! Så nu var jag tillbaka här och ska alldeles strax krypa till sängs efter en låång och skön dusch :) Pusshej.  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0