22.51

Woho! för första gången har jag lyckats hålla mig vaken hela dagen, utan ngn powernap. Bra jobbat marre!

Så vad har gjorts en tisdag som denna då? Jo, efter skolan tog jag mig som sagt till frissan och satte mig under saxen. Efter mycket om o men börjades tjatet om att det borde tas ännu mer i topparna! Men envis som jag är tillät jag inte det. Så det blev inga drastiska förändringar, mitt hår! som hon sa .. tillslut :P Lite slingor i o så är våren nu välkommen. Annars har det varit lugnt. Tog tag i ett arbete vi fått i skolan som vi har skriftlig "prov" i på fredag som känns sådär lagom tungt, och bara det tog ngn timma eller två. Fastnade sen framför, den rätte för rosing, ofcåååås! och återigen, tillåt mig skratta :D SÅ KUL!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0