DET ÄR MYCKET MUSIKAL NU

Jag är trööööööött! Det är det enda jag är nu förtiden. Efter en halv vecka av musikal hela dagarna och att efter det sen komma tillbaka direkt till skolan där alla andra är uppvilade efter lovet känns ju rätt skönt? nej. Visst kan det vara rätt slappt även under våra lektioner fastän vi är tvungna att sätta in dem som nu, på ett lov och en massa heldagar framöver för att vi behöver tiden otroligt mycket! Men ibland kan det gå timmar utan att man gjort något, och då kan man ha hunnit gäspa minst hundra ggr innan dagen är slut.
 
Det är helt sjukt vad knäppt det känns, innan varje replik har jag fått tagit ett djupt andetag innan jag gått fram o gjort mitt och ibland har det inte funkat som jag velat o har då fått göra om och om igen.. Jag har sån scenskräck :/ Det är så himla nervöst, jag som ska agera som en ledsen person också, som är sämst på det! Det hade varit lättare o vara glad, så det känns inge vidare .. Det som känns skönt är att alla i gruppen peppar en, men inte fan blir jag mindre rädd för det.

Idag hade vi en heldag och jag var hemma runt halv fem, trodde vi skulle gå till 9 men turligt nog fick vi sluta tidigare än väntat. Men imorgon däremot, då är det vanlig skoldag som gäller fastän vi då verkar sluta tidigt.. men det blir till att stanna i skolan då vi ska ses i teatern kl 5 och vara kvar hela natten lång, vi ska nämligen sova där! Låter jätteknäppt, men det kan bli mysigt :) och på torsdagen dagen efter så har vi musikal hela dagen.. igen.. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0