DET BLEV EN FILMKVÄLL

Jag gjorde iordning lite smått & gott, vilket dem som känner mig vet vad det då handlar om för gott vid det här laget ;) jag bäddade sen ner mig i soffan och väntade in hundtricket som faktiskt gick på ettan vilket uppskattas då det inte är någon irriterande reklam efter var femte minut! Alexander Skarsgård är ju för skön, och filmen i sig är riktigt mysig :) Men innan jag satte på filmen gick det ett program som hette grillat, även det på ettan. Det är komiker som grillar en ny kändis varje vecka, och jag höll bokstavligt talat på att tjickna av skratt, och observera då att jag satt i min ensamhet. Jag som har svårt för att skratta åt ngt som är kul på tvn höll i det här fallet nästan också på att applådera när publiken i programmet gjorde det  .. då är det illa :P haha, men i vilket fall som helst, så var det skitkul :D
 
Så när man sätter sig här börjar det plötsligt tjuta som fan! Först trodde jag att det kom från tvn, men nej utan istället var det ngn som stog med bilen utanför huset och tutade. Jag som var själv ikväll blev lite smårädd och tänkte, vafan är det för en jävla galning? Ut kliver Therese kära pappa och springer fram för att knacka på fönsterrutan, otippat :P Mamma och Jonas kommer innanför dörren, med en hel del alkohol i kroppen och gör inte saken bättre av att hitta på en massa bus. Alltid samma visa efter varje fylleträff dem har ;) Det är tur att vi inte har alltför många grannar^^ 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0