EN SEN NATT OCH TIDIG MORGON

Fytusan va trött jag var när jag kom hem idag, skoja inte! Jag höll på att somna stående flera ggr under dagen. Några sköningar i musikalgruppen bestämde oss nämligen för att sova kvar i skolan efter det att vi hade fått hört att vi skulle hålla på till sent in på natten, och däribland oss befann sig självklart jag och becca. Observera att vi då varit i skolan sen 10 på morgonen! Plus att vi kommit fram till att vi kommer att tillbringa 16 dagar i skolan UTAN ledighet. Det känns ju inte lite slitet. Dock gjorde vi inte alltför mycket, kanske 5 minuters jobb. Det var mest ljussättning och lite ljud som behövdes fixas till och där har vi i gruppen inte så mycket att säga till om då det sköts av några enskilda. Men inte klagade vi för det inte :) Vi satte oss istället och fick igång stämningen med lek efter lek och en jävla massa skratt! Vi blev tröttare och tröttare men ingen tog intiativet till att lägga sig, nej här låg vi uppe till närmare halv sju imorse! Rätt skönt .. men innan vi la oss, var det ett jäkla ståhej på en hel del gubbs, men trots det var det rätt underhållande fastän vi inte var dem mest tuffaste när mörkret slog till. Kvällen/natten blev lyckad, och det var jättemysigt :)

Så när jag kom hem, som var runt 5 idag, bytte jag i all hast till mjukiskläder och hoppade bokstavligen i säng och somnade på 2 sek, som det kändes som ialf. Vaknade runt 9 igen och min första tanke var, åh! nej! nu kommer jag inte kunna sova inatt och ännu en heldag väntar imorgon! Men konstigt nog så är jag fortfarande trött, men det kanske bara är ngt jag inbillar mig att jag kan, sova alltså.. Så det lär ju visa sig om jag intar hängmattan på scen för första gången imorgon ..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0