ETT BI KANSKE?

Så börjar ju även skivorna närma sig snart, och jag som är så otroligt fantasilös får krupp. Jag har inte en aning om vad jag ska vara!? Den 1 april håller den första skivan till och det är sam.medias, alltså beccabus :) temat är kaos och där har jag verkligen inte råd att köpa en hel outfit till då jag är helt pank. Så det blir väl något random från garderoben, tuperat hår och lite färglada lösögonfransar. Lite hippie kanske, men det kan också vara kaos ;) 

På vår skiva då, som förvrigt håller hus på blue moon bar den 19 april, så köp biljetter :) Så funderade jag först på att vara tingeling men har inga bra kläder, okej att man kanske inte behöver matcha helt korrekt men jag ska fundera lite till. Har annars cheerleader som förslag och det visar sig om jag kan låna en dräkt annars hittade jag en bi-dräkt på internet som var billig och bra. För det är ju trots allt tema, "hej, jag har kommit fel".. så varför inte? ;) Frågan är om man kommer hinna få den innan skivan?! 



 
Postat av: Anonym

Det spelar ingen roll vad du tar på dig. Du kommer att vara snyggast ändå

2009-03-24 @ 19:39:10
Postat av: Emma

Hej! Bara två och ett halft år sent.. Men jag undrar om du köpte den bi dräkten och isåfall ifrån vilken hemsida? :)

2011-11-06 @ 13:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0