FINALDAGS

Det känns jätteskönt att ha gjort halkbanan och att allt gick bra trots det att vi var dem två mest nervösa idioterna på plats ;) Vi fick bra med beröm och kände oss efter halva tiden lite små kaxiga, eller ja Linn gjorde, och både hon och jag vet att det råkade bidra till ett o annat^^ men det var riktigt kul faktiskt! :D Nu ska här bokas en föreläsning om droger och alkohol, det sista som görs innan man kan få möjlighet till det heliga kortet.

Men nu däremot, så ska jag bänka mig framför den rätte för rosing och jag hoppas att ingen har missat att det är final idag? :D Ett riktigt skitprogram, jag vet. Men det är just det som gör det så kul. Så nu hejas här för fullt på lille hugo!



 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0