GJORT ÄR GJORT

Tänk så mycket man gör här i livet som man sen ångrar något så otroligt, iallafall vad jag gjort. Jag vet att det går en jävla massa konstiga rykten om precis allt o alla häromkring, och jag är väl ett hett ämne på en viss front som aldrig verkar dö ut. Men vet ni vad? Det skiter jag fullständigt i. Jag står för det mesta jag gjort fastän jag nu ångrar det såhär i efterhand. Det sprider sig fortare än man hinner blinka från person till person, tillslut har det gått så långt att ALLA vet om det och det har även gått så långt att historien har blivit totaländrad. Vissa saker är tokfel och en del detaljer har inte ens hänt. Men jag får väl stå mitt kast. En annan sak som hänt har börjat lägga sig som en klump i magen nu, det var liksom en fyllegrej. Det finns en del som vet, det är jag medveten om. Men snälla! visst tyck vad ni vill om det som hände och mig, vilket jag inte tvivlar en sekund på att det finns olika åsikter om. Men jag är inte boven i den historien. 

Jag vet att man inte kan lägga skulden på alkoholen, men vad tusan! Det här var så illa att man nästan kan göra det. Jag var arg o besviken den kvällen, och person nummer 2 får stå själv för vilken ursäkt som ligger bakom det beteendet. Något som inte är okej, men nu finns det inte mkt att göra åt situationen som hände. Så för att göra saken enklare så lägger iallafall jag locket på, sen om någon väljer att lyfta på det får den personen i fråga se till att göra det på ett snyggt sätt och sen vara beredd på att ta konsekvenserna över att ha gjort det. Även om jag nu också kommer att få göra det.

Livet är en fest, och du är bjuden!
eller vad är det man brukar säga? ;)
Postat av: Anonym

Skit i vad folk tror, det kommer ändå att lägga sig snart! Det är bara att leva ditt eget liv och se ner på de som inte har ett eget liv och måste bry sig om andra!

Lev ditt liv och blicka framåt!

2009-03-21 @ 12:05:48
Postat av: Becca

you are great! no mather what

2009-03-21 @ 13:32:25
URL: http://beccape.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0